Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Březen 1 17:06:55 CET 2005

Zdravim,

tak jsem to moralne nevydrzel a rozebral. Pokusim se neco nafotit, ale prvni
zprava je ze jsem nalezl na plosnaku pady oznacene SCLK a SDATA vedouci
rovnou z "kapky" a tak je teoreticky nadeje ze by z toho mohlo neco lezt.

Udelane je to az necekane docela pekne - dokonce jednotlive sekce cidel jsou
udelany jako moduly - takze je tam zvlast prijimac DCF, zvlast prijimac
433MHz, modul s tlakomerem. Jen vlhkomer a termistor je rovnou na plosnaku.

Premejslim cim to zkusit zmerit a jak nacitat. Mam tu jen analog osciloskop
a nebo to pichnout zase na PCcko.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.