Ortutove prasiatko, was: Epilepticky zachvat, alarm

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 1 14:39:54 CET 2005

Mno, ono ta ortut zas taka hrozna nie je. Netvrdim, ze to s nou treba
prehanat, ale zasa ani sirit zbytocne paniku.

Rozpravili mi nasi nestori z katedry mikroelektroniky, ze kym sidlili na
Vazovovej (v starej budove), mali jednu velku kancelariu kde sedeli
vsetci od docentov nadol, a ta mala drevenu podlahu. Ked sa stahovali
prec, vytrhali podlahu a pod nou nasli mensie ortutove jazierko... (na
vysvetlenie, na tej katedre boli/su v dost velkom pocte vakuari).
Vacsina z nich stale zije a tesi sa veku primeranemu zdraviu...

Mimochodom, skusali sme jeden produkt s "modernym" gulickovym naklonakom
a neda sa to ani porovnat - gulickovemu sa po niekolkych dnoch "hrkania"
jednoducho roztlkol kontakt, niektorym sa osuchal vnutorny povlak a
zacal byt "polovodivy" atd. Ortutovymi mozes hrkat kolko chces.

Aj ked na druhej strane, ortutovy spinac v rezonancnom obvode robil divy...

wek