2SC3329

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 1 08:52:55 CET 2005

je to otazka kompromisu, kolko sa vam chce drbkat s tranzistromi na to
aby ste boli lepsi o toho 0.5dB :-) Ten operak bol vyvinuty na
profesionalne ucely a svoj ucel perfektne splni, je to svojim sposobom
legenda :-)
Btw. na kondenzatorove mikrofony sa dava ta chlpata sprcka, funguje to
vyborne. Nas rodinny znamy (technical application manager u Sennheiseru)
takto nahraval folklorne slavnosti vo vychodnej. Vetro-odolna kapsla, v
ktorej mal dva mikrofony (M-S system) a rucny digitalny nahravac (tusim
fostex). Podarilo sa mu s tym spravit tym lepsi zvuk ako na podiu, kde
mali dynamicke mikrofony a trpeli vetrom :-)
b.