Manchester for X51

Jan Kuldan kuldan@iol.cz
Čtvrtek Červen 30 22:22:25 CEST 2005

Pokud jde o pevnou instalaci a prozkousim funkcnost spoje, tak je to
naprosto v poradku. Pouziva se to i komercne. Poloduplex znamena ze
na jedne lince  bud vysilam nebo prijimam, nikdy ne zaroven.

JK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of pyrin
Sent: Thursday, June 30, 2005 7:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Manchester for X51

Posilat nekam data jednim smerem a doufat, ze projdou OK, tak to je lepsi
neposilat nic. Prosim o vysvetleni co to je poloduplexni spoj. Bud mam
simplex, tedy v jeden okamzik vysilam jednim zarizenim a prijimam jinym
nekde jinde a v jiny okamzik je to naopak nebo mam duplexni a to vysilam a
prijimam soucasne na dvou ruznych kmitoctech jednim zarizenim a druhe
zarizeni nekde jinde dela totez ale na kmitoctu vysilace 1.TRX prijima a na
kmitoctu prijimace 1.TRX vysila.
Pyrin