wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 22:17:03 CEST 2005

On Thu, 30 Jun 2005 hwnews.martin.vorel@arms.cz wrote:

> Pokud chcete vice informaci, tak si prectete informace na teto:
> http://beta.marigold.cz/zacinajicim/wds040427.html strance ...je to ona
> perla.

Dobre, ale v tomhle clanku se jako jediny duvod nizsi rychlosti
pri WDS propojeni dvou AP udava to, ze na stejnem kanalu pak musi
pracovat i klienti pripojovani na ona AP. Jenze v mem pripade jsem
mel nastaven mod WDS only a zadni klienti nebyli. APcka lezely na
stole vedle sebe v baraku kde notebook zameri dve-tri verejna AP
s nizkou urovni signalu, takze zadne zaruseni pouziteho kanalu
bych nepredpokladal. Presto pres ty zarizeni chlubici se 54mbit/s
rychlosti proteklo tak maximalne 12mbit/s . Fakta uvedena v tom
clanku to podle meho nazoru nijak nevysvetluji, hlavne jsem cekal
nejake vysvetleni jak to pracuje, vzhledem k Vasemu tvrzeni ze "jeho
rezie /mysleno WDS/ je o mnoho vetsi nez bezny prenos peer2peer nebo
ap-client." Neni mi totiz moc jasne proc by mela byt rezie toho spojeni
vyssi a cekal jsem, ze se nekde doctu duvod.

S pozdravem