OT: vydrz UPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 19:04:02 CEST 2005

On Thu, 30 Jun 2005, Martin Zaruba wrote:

> A k tomu pripoctete castku za nesmyslne znicene akumulatory. Ta bude asi
> jeste vyssi. Na dvou ruznych UPS jsem nameril stejny nesmysl. Tech 19W, tedy

No zalezi kde nakupujete. Ja si kdysi nechaval menit baterie v profi
firme. Za baterky si nauctovali 1500 (2x7.2Ah) za vymenu 1000 , UPS jsem
jim musel privezt a zase si ji odvezt.

Naposledy jsme koupil baterie u DS Technik za 690,- (2x7.2Ah), vymenil
a je to, vse funguje. V obou pripadech ty baterie preziji v UPS cca 2roky.
Takze v tom druhem pripade to neni az tak hrozne.

Pritom v poplasnacich/alarmech ty same akumulatory vydrzi 5let minimalne.