OT: vydrz UPS

Vladimir Franek franek@skip.cz
Čtvrtek Červen 30 17:32:40 CEST 2005

Zdravim,
s UPS APC Smart 1000 a vyse mivam obcas ty same problemy
Resi to kalibrace pres ser. rozhrani UPC pomoci terminalu. Delaji to
servisni partneri APC za nekrestanske penize. Kdysi jsem jednoho
technika ukecal s tim, ze UPS nemohla od zakaznika a kalibrovali
jsme pres telefon - Zadaji se prikazy typu (nevim uz presne) A4
a chtel precist co UPS odpovedela po chvili  rekl co dal zadat,
celkem asi 5-8 kroku. Po tomto "carovani" ukazovala UPS dobu
behu smysluplne a i pomerne presne.
Ten technik uz u APC nepracuje a nikdo neda know-how z ruky.
Navody nech UPS nabit a pak 75% vybijej az do vypnuti bez
ridiciho software vetsinou nefunguji.
(Uz se to tu resilo cca pred 2-3roky)
                                    Vladimir Franek

--