OT: vydrz UPS

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Červen 30 16:47:50 CEST 2005

Ja jsem dospel k uplne stejnemu zaveru a obou UPS od APC jsem se zbavil.
Jsou to priserne zrouty energie naprazdno. Pak jsem dostal jinou UPS se
tremi aku 12V/7Ah, byly vadne, jina firma nez APC, a tam byla "automatika"
nabijeni jeste horsi, byly trvale prebijene. Ted mam v zaloze jinou UPS pro
obehove cerpadlo SK, jeji prikon v klidu je 0, aku se dobiji nabijeckou se
spinanym zdrojem a po plnem nabiti aku se proud snizi na cca 50mA (je tam
autobaterie 60Ah). Nevim, zda je to takovy problem vyresit nabijeni Pb aku
rozumne? To ma byt "renomovana" firma.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 30, 2005 3:51 PM
Subject: Re: OT: vydrz UPS

On Thu, 30 Jun 2005, aze wrote:

> Neměřili jste také příkon "naprázdno" ? Jaký je při nabíjení aku a jaký po
> delší době? Mě to kdysi právě u APC 700 vycházelo dost vysoko. Nevím už

Jedna APC smart 700 se mi tu vali na stole, menil jsme v ni baterky za nove.
Byla ted asi tyden bez pripojeni. Kdyz ji pichnu na wattmetr tak ukazuje 30W
(UPS je VYPNUTA!) Kdyz dobije baterie tak se spokoji jen s 19Waty na
udrzovani
baterii.

Docela sila ze ? U APC se neda hovorit o dobijeci logice ale o prebijeci.
Kdyz si spocitam kolik to stoji rocne, vychazi mi to na :

20W x 24h x 265d x 5Kx/kWh x 0.001 = 876Kc rocne ....