wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Halen halen@seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 10:01:42 CEST 2005

Mam Edimaxe Wi-Fi doma, uz vice jak rok a ani jeden problem. Je zapnuty
tak 80% doby co ho mam. Oznacit ho za levny smejd dokaze kazdy. Stejne
to delaji v jedne fabrice a akorat davaji jine krabicky a nalepky :-) Co
si myslite jak to v Cine delaji. Dneska se nelze spolehnout na znacku na
vyrobku, ale spis na jednotlive testy a zkusenosti uzivatelu s
konkretnim vyrobkem.

Honza