Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 09:37:48 CEST 2005

On Wed, 29 Jun 2005 Martin.Vorel/External@Alcan.com wrote:

> No ja nevim jak u vas, ale vsechny moje prispevky jsou moderovany a nekdy
> cekam i nekolik desitek hodin nez to nekdo schvali...Dokonce jsem se nikde
> (na hw.cz) nedocetl jak toto urychlit. Takze kdyz se nekdo na neco pta a

Ovsem tento Vas prispevek ma uvedeno datum odeslani z Vaseho pocitace
'Wed, 29 Jun 2005 09:41:31 +0200' a mne dorazil v 9:30 takze dokonce
o deset minut driv nez jste ho poslal. To zas neni tak spatna rychlost.