ADMIN: RE: Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 30 09:24:36 CEST 2005

Nevim kdo nastavil moderovani u vasich prispevku, ale ja to nebyl. O Vasem
pripadu vim cca hodinu a jeste jsme se zrizovatelem doladovali pristupy
takze ted se na to hned dojdu kouknout a pokud budu moci tak to napravim.

Jinak nikdo Vas za nic neserve, to ze se ted ze zacatku budu snazit vice
upozornovat na nektere spatne zlozvyky berte jen jako doporuceni a take, aby
se nektere jinde naprosto bezne NORMALNI technicke dostali do povedomi.

Jinak opravdu bezne nebudu nikomu do niceho kecat - dejte mi take trochu
casu nez najdu nejakou vnitrni miru co jeste jo a co ne.

Co se tyka temat, je videt, ze nekteri lide vahaji zda tema oznacit OT nebo
ne. Pokud to, nejak souvisi s nejakym technickym oborem alespon okrajove s
elektronikou tak bez OT. Byl by v tom pak vic zmatek nez, ze by to bylo
nejakym prinosem.

ADMIN