Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

Vit Olmr olmr@HW.cz
Čtvrtek Červen 30 09:18:42 CEST 2005

No to ze jsou Vase prispevky moderovany je ale zpusobeno tim, ze je
odesilate z jine e-mailove adresy, nez jakou jste do konference
zaregistroval. System Vas pak nezna a ceka na schvaleni adminem (aby se
zabranilo napr. spamu), ktere se generuje jen jednou za den. Na strance
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list si muzete svuj ucet snadno
opravit.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz <http://www.hw.cz/>   http://www.HW-server.com
<http://www.hw-server.com/>
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

  _____