Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

Martin.Vorel/External@Alcan.com Martin.Vorel/External@Alcan.com
Středa Červen 29 09:41:31 CEST 2005

No ja nevim jak u vas, ale vsechny moje prispevky jsou moderovany a nekdy
cekam i nekolik desitek hodin nez to nekdo schvali...Dokonce jsem se nikde
(na hw.cz) nedocetl jak toto urychlit. Takze kdyz se nekdo na neco pta a
ja mam sto chuti odpovedet tak neodpovim ze dvou duvodu.  nez moje opoved
dojde, tak je vetsinou pozde (cili nebylo ani treba pdpovidat) 2. stejne
me tu nekdo 'serve' za malickost.
Predpokladam ze by stacilo moderovat prispevky vsem..  to by pak stenata
urco neprosla..
M.

hw-list-bounces@list.hw.cz wrote on 29.06.2005 08:51:20:

> Nehlede na to, ze pri rychlosti dorucovani, nez projde adminuv stop,
> tak se da plkat alespon pul hodiny.... ;)
>
> KR

Ted