wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Martin.Vorel/External@Alcan.com Martin.Vorel/External@Alcan.com
Středa Červen 29 17:23:52 CEST 2005

Pokud chcete mit pokryty jen par mistnosti a mit moznost brouzdat na inetu
a prehravat filmy v posteli tak si kupte 54mbits edimaxe.
Pokud chcete sirit signal outdoor nebo se prikonektit na vzdalene AP
poskytovatele inetu/site tak si poridte toho ovise. Ten ovis nema interni
antenu. Ma jen jeden vystup na antenu RSMA. Je to relativne  spolehlive
reseni. Zatuhavat muze v rezimu klient pri nizkem/vypadavajicim signalu
..cca 1x 1-2tydny. Pokud ma silny signal tak muze zatuhnout tak 1x 2-3
mesice. Kdyz je v rezimu AP tak nezatuhava s aktualnim firmwarem. 11Mbits
je na outdoor trasy delsi nez 500 metru v bezne mestske zastavbe stejne
jedina jakztakz spolehliva rychlost. Ovisu mame na siti vic nez padesat a
je to za ty prachy nejlepsi volba. Je v tom nejaky risc samsung 166MHz
procesor a OS linux ...da se k tomu po pripajeni maxe prikonektit pres
seriak na terminal.

M.