paralelny programator pre AVR

Vida Robert vidar@atlas.sk
Středa Červen 29 20:10:06 CEST 2005

skusim nizsiu frekvenciu ext. hodin  V CVavr sa da nastavovat rychlost
programovania cez SPI (STK200) a uvidim ci to pomoze. Nevie nahodou
niekto ci sa da v PonyProgu znizit fekvencia SPI programovania?
Doleuvedene programovacie prostriedky momentalne nemam k dispozicii.

robo

29. jún 2005, 18:23:23, napsísali ste: