Jeste jednou Cygnal

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Středa Červen 29 18:50:31 CEST 2005

Nastavis to pomoci grafickeho rozhrani a i pomoci textove konzole, ale
tu jsem jeste nikdy nepouzival.
Zvlastni zalozka ve flash utils na to neni, vyber zalozku set memory,
vyber flash pamet, zapis adresu lock byte a napis co se tam ma napsat.

Pokud jednou zamknete pamet (silabs nerozlisuje mezi ctenim a zapisem)
tak musite procesor pomoci programatoru kompletne vymazat.
Do zamcene pameti nelze pomoci programtoru zapisovat ani z ni cist.
Pomoci programatoru muzete ovsem zapisovat a cist nezamcene stranky.
Silabs rozlisuje dalsi dva pripady:
1) kod ktery bezi v nezamcene (nechranene) pameti, nemuze cist a
zapisovat zamcenou pamet
2) kod ktery bezi v zamcene pameti, muze cist a zapisovat celou pamet.

Jeste nekolik poznamek: Lock byte muzete zapsat pouze jednou, tj nelze
zamcenou pamet opet odemknout, jinak nez kompletnim vymazem cele pameti
Pokud pouzivate interni flash pamet mcu pro ukladani konstant, konstanty
ukladejte do predposledni stranky pameti a tuto stranku nechte odemcenou.
Pokud pouzivate bootloader (programovani mcu bez programatoru), kod
bootloaderu ukladejte do posledni stranky pameti (stranka ma pouze 511B).

Evzen Horna napsal(a):

>Diky za odpoved,
>
>v datasheetu jsem nasel security options, ale po pravde nevim, jestli  tomu
>dobre rozumim.
>Pokud zamcu vsechny stranky proti cteni, bylo by mozne tam nahrat program,
>ktery by pamet precetl softwarove? Pokud zamcu proti zapisu, uz nikdy
>nepujde preprogramovat? Jinak receno, co musim udelat, aby nesel kod nijak
>precist, ale slo ho zmenit?
>Nastaveni LockByte je pristupne i z WindowsConsole Flash Utils?
>Predem diky za odpoved?
>
>Evzen Horna

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0526-2, 29.06.2005
Testovano: 29.6.2005 18:50:32