paralelny programator pre AVR

MK info@mcu.cz
Středa Červen 29 18:23:23 CEST 2005

> Ha, zajimava informace, ktera mi dosud unikala.

Jen doplnim, ze obcas se stane, ze se nastavi propojky tak blbe,
ze je potreba privest externi signal o podstatne nizsim kmitoctu
(< 100 kHz) a tomu adekvatne prispusobit i rychlost ISP programovani.
K tomu je pak idealni AVR ISP (a nebo AVR ICE-ISP, AVR miniTOOL :-) ),
ktery umi rychlost ISP nastavit

S pozdravem
MK