paralelny programator pre AVR

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Červen 29 17:37:51 CEST 2005

Zdravim,
"mrtva" AVRka maji obvykle chybne naprogramovane pojistky, ktere
prepinaji oscilator, bez beziciho oscilatoru neni mozne seriove
programovani - zkuste na vyvody pro krystal privest nejaky vnejsi signal
ca. 5 MHz. Zakazat seriove programovani neni seriovym programatorem
mozne (viz datasheet), JTAGem si zakazat JTAG pravdepodobne lze
(nezkousel jsem:).

Ivos