wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Středa Červen 29 16:06:26 CEST 2005

Provoz je klasicky nabizeny bezdrat 11Mb (zatim, cokdyby to vylepsili
casem), na toho Asuse jsem koukal (ma spoustu dobrych veci navic, ktere
asi ted nevyuziji-LPT,USB...), taky jsem koukal na D-Link DWL-900AP+
(22Mb, 256b WEP kryptovani).
Ten edimax se mi libi, kdyby mel 2 anteny tak nevaham, ale asi bych to
doma zatim nevyuzil (notebook s wi-fi nemam :-) ). Slo mi jen o
prakticke poznatky s timto edimaxem (nebo i dalsi, cemu se vyhnout atd.).

--
	Petr "měřák" Minář