Senzor plynu?

aze azehw@volny.cz
Středa Červen 29 13:08:27 CEST 2005

Indukční deska je rovněž z kategorie sklokeramických :-))
"Odezva" je velice rychlá, rychlejší než u plynu, dyk se teplo vyrábí až v
tom hrnci. Jak to reguje? Když zapnete vf generátor (ais 30kHz) s výkonem
cca 3kW a teplo vzniká v plášti hrnce, kam se hrabe plyn. Plotýnky se
ohřívají zpětně prakticky až od toho hrnce, takže když už voda vře, nemá to
snad ani 100°C, při smažení to má něco přes 100, takže ani tak se NIC
nepřipálí.
NELZE to vůbec porovnat s "klasickou" svítící sklokeramikou! Už vůbec ne co
do rychlosti odezvy. Vždyť je to vlastně TRANSFORMÁTOR s elektronickou
regulací výkonu.
Máme desku jaxem psal 2indukce + 2 klasické žhavící se, právě kvůli různým
druhům nádobí, ale dnes bychom koupili už jen celoindukční i za cenu výměny
hrnců, stojí to za to.
Je to samozřejmě dražší než obyčejné odporové desky, aktuální ceny neznám.
Smůla je, že Vám to snad nikde v obchodech není nikdo schopen ukázat,
protože to "běžně" nemají ba o tom ani nevědí.
AZE

Hello AZE,

středa, 29. června 2005, you wrote:

A> To uz neni dlooouho pravda. poriddte si indukcni plotynky a na plyn
A> zapomenete velmi rychle. Plotynky jsou prakticky stale studene
A> (teple od hrhcu) a NIC se tam, ani kdyz hoodne chcete, nepripali
                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jak je to možné?? A smažit se na tom dá?

Budeme teď kupovat také nový sporák, a uvažuju, co koupit. Máme plyn i
380V elektriku. Teď máme elektrický sporák, protože plyn nebyl. Vařit
na tom je hrůza, takže jsem řekl, že koupíme plynový sporák s
elektricku troubou, ale manželka chce sklokeramickou desku. Plyn je
podle mne levnější, a má rychlejší odezvu na regulaci. Jak je to u té
sklokeramické desky s odezvou? Je to rychlé jako plyn, nebo jako ty
elektrické plotýnky? Na ty indukční plotýnky musí být speciální
nádobí? Jak je to s cenou oproti sklokeramické desce?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic