Spojenie viacej RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 29 13:01:47 CEST 2005

Martin Hanek wrote:
> no a pak uz i ten prevod na RS485 neztraci smysl.
> Martin Hanek

Co furt mate s tou 485?

Ta predsa patri NIEKAM tak isto ako ta 232. A do miesta, kde staci 232
je 485 zbytocna komplikacia. Naopak, ak sa ma tahat kabel viac nez onych
50 stop a je riziko znacneho rusenia, patri tam 485. Ak je "zariadenie"
uz hotove na 232, tak 485 je jednoducho komplikacia zo vsetkych pohladov.

Navyse, 485, ani SW232.papouch.com neriesi tu nadskrtnuty problem
"zblbnuteho zariadenia".

-----
Mimochodom, ak by som mal hadat, tak si tipnem, ze prave to bola pricina
potiazi s tou spominanou casomierou, ze pripoje boli v sumare pridlhe a
kable slendrianske a nedajboze to chodilo okolo ziariacich LED panelov
alebo televizorov; alebo este horsie, prijimac nebol slusny prevodnik
urovni ale nejaky bastl s tranzistorom (ale nic blizsie o tom neviem,
takze je to len tip).

wek