Spojenie viacej RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 29 12:29:59 CEST 2005

Miroslav Kucharik wrote:
> Nad diodami som premyslal, myslim ak by sa dal ku kazdej paralelne
> odpor tak by to malo fungovat.

Nie, ale spravnu odpoved tu uz niekto namaloval.

> Ale ak mi niektore zariadenie zahadne zblbne tak mi to zablokuje cely
> port.

Zda sa mi nepravdepodobne ze zariadenie zblbne tak, ze vysiela trvalo break.
Ak chcete riesit vypnute zariadenie, tak to je trocha horsie. Islo by
sice dat seriovo k diodam zenery, ale vzhladom na velky rozsah
definovanych napati u RS232 by s tym mohol byt dost problem spravne
stanovit napatie zenerky. Da sa dalej laborovat este s kadecim (napadaju
ma napr. vtipne zapojene optocleny), ale straca to uz tu eleganciu
trojdiodoveho riesenia.

> Takze prekopem SW a pridam este jednu kartu do PCdla. 3 prepojovacie
> kable namiesto 1.
>
> Inak premosova rychlost 19k2, 1 ovladaci program. kazde zariadenie ma
> svoju adresu.

Ak mate dosah na ovladaci program, tak toto samozrejme je daleko
najlepsie riesenie; u 19200 by som videl ako riesenie aj nejaky
prevodnik USB/3xCOM alebo USB/HUB/3xUSB-COM.

wek