Re: Propojení PC s audio, video a šumy/brumy

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Červen 29 12:25:56 CEST 2005

Napajeni by slo vyresit samostatnym zdrojem, plujicim na potencialu spolecne
anteny. Jake jeste dalsi signaly, ktere nesnesou oddeleni kondenzatory tam
mate?
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <pk@pjk.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, June 29, 2005 12:04 PM
Subject: Propojení PC s audio, video a šumy/brumy

Dobrý den,

Mám doma propojeno všechno se vším a to včetně PC a mám ve zvuku brumy.
Mám vyzkoušeno, že brumy zmizí, když odpojím anténní kabely. Problém je
v tom, že kromě TV a tuneru mám ještě satelit. A satelit mi dělá
problémy, protože tady nemůžu použít fintu s oddělovacími kondenzátory,
nebo transformátory, protože po kabelu jde napájecí napětí a další
signály. Co s tím?

Ještě upřesnění: všechny tři anténní kabely vedou do jedné zásuvky ve
zdi, kam vede jeden koax odněkud ze společné antény a paraboly.

Pavel Krafcik
tel: 728 846 005
ICQ: 258721852