Dentakryl - nakup v Praze

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červen 29 12:26:15 CEST 2005

> pristi tyden jedu do Prahy. Vi nekdo z pritomnych, kde by bylo mozno
> zakoupit 1-2kg dentakrylu (nebo neceho podobneho / cenove "prijemejsho")?

Dentak kupuju v drogerii Teta na Letenskem namesti (vedle posty,
smerem k Letenske plani).

Je to vynikajici drogerie s uzasnym sortimentem, vzdycky tam prijdu a
zacnu si vymejslet, napr. ze chci 1. epoxidove lepidlo 2. rychle
tuhnouci 3. s kovovym plnidlem 4. v mnozstvi takovem... a obsluha v
prubehu moji vety se jen zvolna presouva a ukazuje mezi regaly, az mi
nakonec poda 3 ruzne vyrobky, splnujici moje predstavy.

Nakupujte tam, jsou bezva.

Zdravi MP