Spojenie viacej RS232

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Červen 29 12:26:10 CEST 2005

Diody bych tam nedaval, sice to taky tady na stole delame, ale jestli ma jit
o aplikaci, ktera ma nekde fungovat, tak to bude lepe udelat poradne.
Pouzijte 2x MAX232, prevedte signal na TTL, sectete a znovu prevedte na
RS232.

Nakonec, ty diody smerem do PC jeste jakz takz ujdou, ale rozboceni RS232 na
vice zarizeni z PC takto nedelejte urcite.

Mimochodem, tohle "rozboceni" RS232 bylo pricinou spatne funkce casomiry na
lonskem MS v hokeji v Praze. Z centralniho mereni casu byla RS232 rozbocena
na vice ukazatelu, a jeste take jako signal pro televizi. Dost se to
probiralo i v tisku. Od druheho hraciho dne uz tam byl prave modul SW232....

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Miroslav Kucharik" <peakpeak@pobox.sk>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, June 29, 2005 11:45 AM
Subject: Re: Spojenie viacej RS232

Dakujem za odpovede.

Nad diodami som premyslal, myslim ak by sa dal ku kazdej paralelne
odpor tak by to malo fungovat.
Ale ak mi niektore zariadenie zahadne zblbne tak mi to zablokuje cely
port.

Takze prekopem SW a pridam este jednu kartu do PCdla. 3 prepojovacie
kable namiesto 1.

Inak premosova rychlost 19k2, 1 ovladaci program. kazde zariadenie ma
svoju adresu.

S pozdravom Miroslav Kucharik.

zapojit pres prevodniky RS232/RS485, vytvorit takovou malou sit a
jednotliva zarizeni by mela svoji adresu, pres kterou by s nimi PC
komunikovalo.

> Tie diody to fakt vyriesia, teda ak nejde o nejake extremne
rychlosti
> apod.; treba si to zratat (zatazovacia kapacita * odpor
zabezpecujuci