Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

Pavel Krafcik pavel.krafcik@seznam.cz
Středa Červen 29 11:45:23 CEST 2005

300 metrů zatím nepotřebuji. Možná až budu velký a bohatý a koupím si
mrakodrap. Začínám se zabývat kvalitnějším propojení PC a zesilovače.
Mám brumy a tak jsem to chtěl propojit digitální linkou. Karta to umí.