Spojenie viacej RS232

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Středa Červen 29 11:45:10 CEST 2005

Dakujem za odpovede.

Nad diodami som premyslal, myslim ak by sa dal ku kazdej paralelne
odpor tak by to malo fungovat.
Ale ak mi niektore zariadenie zahadne zblbne tak mi to zablokuje cely
port.

Takze prekopem SW a pridam este jednu kartu do PCdla. 3 prepojovacie
kable namiesto 1.

Inak premosova rychlost 19k2, 1 ovladaci program. kazde zariadenie ma
svoju adresu.

S pozdravom Miroslav Kucharik.

zapojit pres prevodniky RS232/RS485, vytvorit takovou malou sit a
jednotliva zarizeni by mela svoji adresu, pres kterou by s nimi PC
komunikovalo.

> Tie diody to fakt vyriesia, teda ak nejde o nejake extremne
rychlosti
> apod.; treba si to zratat (zatazovacia kapacita * odpor
zabezpecujuci