Re: Vysokonapatove rezistory

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Středa Červen 29 09:43:03 CEST 2005

> Pokud plati standartni pravidla pro poskytovani penez z EU tak spravna
> definice je takova, ze zbozi musí pochazet (byt vyrobeno) v clenskem stane
> EU. Jinak recebo americka firma s distributororem v zemi EU nestaci, ale
> firma z EU která koupi odpor v USA a na uzemi EU ho pokropi svecenou vodou a
> opatri nalepkou Made in EU staci , protoze jeji vyrobky pochazi z EU,
> pricemz je jedno jak dalece obskurni je jeji vyroba a tak staci i zde
> uvadene prebaleni pokud je vysledkem produkt firmy z EU nikliv puvodni
> produkt :-).

Az tak jednoduche jak oznaceni nalepkou to neni. Na stanovovani zeme puvodu je cela (jak jinak:) metodika. Dost velky vyznam tam myslim hraje vase "pridana hodnota"

> Je to pakarna, ale jsou lidi a firmy, které na takovem prebalovani
> vydelavaji miliardy eur a když mate prachy tak mate vliv a kamarady v
> bruselu a zaridite aby to slo :-).

takze kdyz zvulgarizuju mou predchozi vetu, musite "vyrobek" patricne zdrazit, aby se mohla zeme puvodu zmenit - a proto ty miliardy eur:)

Marek