Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

Pavel Krafcik pavel.krafcik@seznam.cz
Středa Červen 29 09:41:26 CEST 2005

Dobrý den,

mě zarazili audio experti, kteří tvrdili, že poznají sluchem rozdíl v
kvalitě kabelu mezi CD přehrávačem a externím D/A převodníkem. Nejspíš
tady někdo prodává leštěné prdy. Nebo je to možné?
Mám nějaké zkušenosti přenosem 2Mb (kód HDB3) hodně podivnými kabely a
vždy v pohodě. A to nebylo měřeno sluchem, ale měřením chybovosti po
dobu roků a měsíců.