Vysokonapatove rezistory

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 29 09:00:33 CEST 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> nie, dovod je velmi jednoduchy. 20 europskych statov sa sklada na rocny
> rozpocet vo vyske takmer 1 miliardy eur pre toto laboratorium. Je preto
> ciste logicke ze si chcu svoju investiciu chranit a teda objednavky
> laboratoria smeruju naspat do clenskych statov ktore ho zivia.
> S bolsevikom to nema nic spolocne. Myslim ze to nie je tazke pochopit.
> Navyse obchodovanie s USA je vzdy 'pain in the ass'.

No, ono to lze vzdycky nejak "zduvodnit". Muj nazor je ten, ze
poskytovatel penez by si mel hlidat uspesnost vysledku a ekonomicke
vyuzivani tech penez, a ne urcovat, za co jmenovite se ty penize utrati.
Proste je to opet byrokracie, dirigismus a velmi podobne postupy, jako
byly za komunismu (to je to, co to ma spolecneho, zazil jsem to v bohate
mire).

Vecne vzato si myslim, ze byste se skutecne zbavil rady starosti,
kdybyste objednal ty odpory _odkudkoliv_ pouze na zaklade
nejvyhodnejsiho pomeru cena/vlastnosti. Vyrabi se jich opravdu dostatek.

BTW: neodpovedel jste mi na otazku, zda se omezeni tyka zeme puvodu,
nebo jen distributora. Pokud je to b), je skutecne mozne "inteligentni"
obchazeni tim, co uvedl kolega (nakup nekym z EU a prebaleni do jine
krabice)?

--
Jirka