Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 29 07:29:36 CEST 2005

lidi neblbnete - mel jsem pocit, ze jsou tu rozumni lidi - vetsina zvrhlych
debat se deje tak ze clovek ztrati soudnost - kdyz se nad tim co napsal
zamysli druhy den tak si stejne rekne, ze to nic neresilo a bylo to uplne
zbytecne. Staci aby nekdo rekl STOP - clovek pak polkne slovo a za pet minut
uz mysli na neco jineho.

Nemyslim si, ze to je duvodem zavadet nejake hlasovaci zarizeni - dle meho
stejne nebude fungovat - mlcici vetsina, kterou nekolik zive diskutujicich
jedincu o politice stve bude stejne mlcet - takze efekt nejakeho hlasovani
je dle meho bez smyslu.

Jde dle meho jen o to, aby dotycna osoba mela jakous takous autoritu a tou
je moznost nekoho skrtnout pokud mu nebude jasne co znamena STOP.

Ja osobne jsem zastance spise volne diskuze o vsem co zavani technikou a
clovek se dozvi neco noveho, ale to ze si tady zacneme rikat kdo se kouka na
jakou televizi a jestli ta jeho je lepsi nebo objektivnejsi tak to jsem mel
uz opravdu "vodu v zubech".

RadekCX