Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 29 07:01:39 CEST 2005

On Wed, 29 Jun 2005, Jakub Ladman wrote:

> Co takhle ten mnou navrhovany link k oznaceni, kliknutim, za sracku
> zrealizovat, ale pouze na zaklade vysledku pridavat do subjektu nejake cislo
> vyjadrujici hodnoceni daneho odesilatele, zpetna vazba by u normalniho
> jedince byla zajistena - dal by nepsal to, o cem ma dukaz ze ostatni lidi
> nezajima az obtezuje a ja bych si na zaklade tohohle ratingu mohl vybirat co
> chci a co nechci cist.
> Opravdu mi to neprijde jako uplne zavrzenihodny napad.

Zavrzenihodny neni, ale ponekud nerealny. Konference bezi na mailmanu,
ktery tohle sam od sebe neumi. Tezko muzete chtit po spravci serveru
aby Vam programoval/zajistoval nejake speciality.