RE: Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Červen 29 00:39:52 CEST 2005

S nejvetsi pravdepodobnosti bude hlavnim rozdilem mezi UTP Cat 6 a
tim High End kabelem s cenou >200 Kc/m prave ta High End cena

Aha, díky.
Tak to jsem zase o kus chytřejší. Dosud jsem žil v domění, že pokud
je kabel dost dobrý na tahání 100Mb nebo 1Gb Ethernetu, tak se dá
použít i na tahání videa. Metr je za pár kaček.

Jinak osobně mám celkem luxusní domácí kino, spoj mezi projektorem
a DVD přehrávačem mám řešený samo-domo kabelem vyrobeným z dvojitě
stíněného koaxu (tedy dva kabely, protože spojení je přes S-VHS
konektor) Belden kterým se kdysi tahal Ethernet a nějak si neumím
představit, že by to mohlo hrát lépe, jasněji, ostřeji nebo
barevněji. A to mám obraz široký přes tři metry.

Zdraví PavelK

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/