Vysokonapatove rezistory

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Červen 29 00:35:10 CEST 2005

>Stejne mi to porad vrta hlavou, vzdycky jsem myslel, ze podobna
>omezeni a direktivy jsou davnou minulosti.

Kdybych chtel provokovat tak prohasim neco o probuzeni z zimniho
spanku :-), ale vazne jednou z zakladnich direktiv EU je, ze prachy
EU lze utracet jen za vyrobky EU. Nicmene nezoufejte vyrobek
vyrobeny v EU muze vzniknout treba tak, ze firma z clenskeho statu
nakoupi odpory v USA a zabali je do krabice vyrobene treba na TW a
tim vznikne vyrobek z EU :-) kupodivu to je zcela legalni a bezne
se takto "vyrabi" :-).

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/