Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 28 23:50:40 CEST 2005

digitalny kabel ma definovanu impedanciu az do vysokych frekvencii co
neplati o NF kabloch. Je to dolezite, pac napriklad pri AES/EBU je
prenasane frekvencne spektrum az do desiatok MHz. Pri 20m a 100MHz uz
impedancne (ne)prosposobenie hra rolu aj u digitalnych signalov.
b.