Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

Vit Olmr olmr@HW.cz
Úterý Červen 28 22:06:26 CEST 2005

Jojo. Velci bratri naslouchaji obcas naslouchaji a nestaci se divit.

Vzpomina si nekdo jeste, jaka byla vlna odporu proti pravidlum, jez mela
platit na konferenci MCU, kdyz byl Kosta marod?

Klidne nastavim konferu jako moderovanou, ale opravdu to zdejsi osazenstvo
chce?

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759