Admin ano nebo ne? RE: Paralelni konference

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Červen 28 21:26:06 CEST 2005

Budu se to snazit umravnovat primerene, ale nekompromisne. Premyslel jsem o
tom a vetsinou problem vznikne az v okamziku kdy se do vlaken zacnou
zatahovat osobni politcke nazory, ktere posleze prejdou v typicke nekonecne
pivni kecy.

I ja sam jsem tady obcas zvednul nemistnou debatu, ale tohle i mne donuti
jit do sebe a nedavat spatny priklad.

Dnesni stenata je snad jen vyjimecny ulet, ktery nebyt toho co se tu delo
predtim by vubec nevyvolalo zadnou reakci - koneckoncu je to jeden vyjimecny
mail a je mozne, ze nekomu pomuze vyresit svizelnou situaci. Jakekoliv dalsi
reakce byly naprosto nemistne (mely jit privatne) a vyvolaly jen a jen dalsi
zbytecne otravujici maily.

Pokud se tedy usnesete ze admin jo a ze to mam byt ja tak potrebuji jen
jedine, abych mohl v pripade nouze nejvyssi nepoucitelneho pacholka
odstrihnout.

RadekCX