Kam to speje s konferou?!

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Úterý Červen 28 21:02:48 CEST 2005

AP> Ale nee. Vzdyt se tady celkem poctive pise OT. Kdo chce, nastavi
AP> si filtr.

To mam nejradsi - clovek vi ze to je OT, vi ze to absolutne nesouvisi
s tematem konference, a presto si nemuze pomoct a posle konference o
hw mail o zahradkareni (napriklad).

Chapu a nevadi mi kdyz to s tematem souvisi jen okrajove (napriklad
kdyz do konference o Linuxu nekdo posle dotaz ktery by patril do
konference o PHP apod), ale nekdy mam pocit ze se jedna o grafomana
ktery proste musi denne poslat tech svejch 50 mailu jinak neusne.

AP> Mimochodem, uz pred lety jsem zalozil konferenci "plane
AP> filosofovani" plane@pandora.cz, urcenou prave pro off topic
AP> diskuse vypuzene z jinych konferenci. A kolik lidi myslite se mi
AP> tam prihlasilo? Tri - vcetne mne.

To ale neznamena ze by se to plane filozofovani melo realizovat v
libovolne konferenci, ne?

Tomas Vondra