Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 28 19:43:36 CEST 2005

> Dobra, znamenam si Vas jako prvniho zajemce. Jen jak budu mit cas
> (to bude az tak za tyden-dva), soubeznou konferu zalozim (u sebe,
> zadne reklamy a zaruka archivu).
>
> Mne uz tyhle >>KYDY<< tak nevyslovne unavujou... Nerikam, ze jsou to
> nepodstatna temata, ale neee do konfery o elektronice. Prosim,
> pribuzne partie ze strojariny nebo z programovani jsou samozrejmosti
> a prinosem, ale tohle je moc...

Prakticky vzato se nemusi nic zakladat
MCU-news@mcu.cz je stale funkcni, jen je zablokovano rozesilani prispevku
Archiv za ctyri mesice fungovani je tam stale
http://www.mcu.cz/pipermail/mcu-news/

Jen by to chtelo nekoho, kdo bude ochoten se venovat alespon trochu
administraci - tedy udrzeni zde pozadovaneho trendu

A ze to jde se muzete poptat P.Zahradnika :-)))))

S pozdravem
MK