Teplomer s termoclankem typu K

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Červen 28 19:06:05 CEST 2005

zesilte, kompenzujte studeny konec a jeto.
No, vazne, nevim o zadne zverejnene konstrukci, hledejde v datasitech
vyrobcu,
presnych oz, obcas se tam neco najde.
Nezapomente ze presnost vlastniho clanku K je dle normy 1,5 stupne a vice
Petr

----- Original Message -----
From: "Landa Martin" <Martin.Landa@pvt.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, June 28, 2005 10:05 AM
Subject: Teplomer s termoclankem typu K

Zdar ve spolek!

Vali se mi tu termoclanek typu "K" k nějakému multimetru, ktery jsem si
kdysi zakoupil v GM. Rad bych jej pripojil k necemu cim bych mohl
vyhodnocovat teplotu. Napadl me bud prevodnik teplota-frekvence (napr
°C/KHz) meril bych na citaci, nebo nejaky predradnik ke klasickému
multimetru, ale mozna by bylo super spise nejake reseni primo s uP a
displayem. Nevyslo nekde neco?

ML