Re: DPS-fotocesta

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Úterý Červen 28 18:26:10 CEST 2005

ja strikam tam, kde pak susim (aspon do zatuhnuti).
Uplna vodorovnost IMHO neni podminkou. Ja na to nijak zvlast nehledim. Jen tu desku mam vzdy trochu vetsi (tak 1-2cm na kazdou stranu). To, co stece, to udela ohyzdnou vrstvu na jednom kraji (ktery mne stejne nezajima - proto tam je ten okraj). Zbytek ma krasnou rovnomernou vrstvu
Marek