OT: daruji stene - nechcete?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Červen 28 17:00:55 CEST 2005

Zdravim,
omlouvam se za snad prvni moje OT v tomhle roce, ale tohle mne neda.
Predstavte si, ze vam jednou zacne vase fenka nejak tloustnout a nez se
nadejete, vali se vam po predsini 8 stenatek, ktera kali a ohryzavaji,
co se da. Protoze mate v sobe lidskost a nechcete je vsechny utopit, 2
mesice (doba, po kterou fena koji) se o ty bestie starate, davate jim
najist, ockovat, opravujete zniceny nabytek a podlahu a snazite se je
aspon trochu vychovat. A kdyz se vam jedno nepodari udat, vyhodite ho
snad nekde u silnice? Naopak, ten pan, ktery zacal tohle OT, ma v sobe
tolik citu, ze nez aby to udal na inzerat, nabidne to stene svym
(domniva se) aspon virtualnim KAMARADUM a podle pohledu zdalky
INTELIGENTNIM LIDEM, oznaci svuj post radne jako OT a jeste se omluvi.
Mohl taky to stene dat nekomu zcela neznamemu (nebo dokonce prodat aspon
za cenu ockovani, je krasny) a mozna by uz bylo nalozeny na cibuli. Co
si vyslouzil? ...

Tot pohled pejskare (http://www.strasil.net/index.php?text=daisy).

Hezky den
Ivos