OT: Ceska Televize a poplatky

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 28 12:57:43 CEST 2005

to teda nejsou - nikdo te prece nenuti na to koukat a mas moznost ze
vsech ostatnich medii i zahranicnich si udelat svuj nazor . zakazat ji
by znamenalo prijit o jednu moznost volby  nebo o jeden smer nazoru...

ps. ale nechapu jak na to ti lidi muzou koukat kdyz zacne takova
nejaka ta estrada v cele s tim smejicim se tlustochem nebo tim
hezuckym z evropy 2 tak mi beha mraz po zadech, ale nektere lidi to
evidentne bavi jinak by to tam nedavali .

snehulak