Jak premerit SMD kndenzatory v pasku ??

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Červen 28 08:50:43 CEST 2005

No, já mám takový ten měřák s PICem a LCD. Koupil jsem ho tuším v Hadexu.
Fakt je, že mě nenapadlo o toleranci uvažovat, ale ten měřák jsem
zkalibroval na několik přesných kondenzátorů různých dekád a tak
předpokládám, že je tolerance dostatečná na spolehlivé rozlišení řady. Horší
je to, že kondy vysoké kapacity mívají tak velkou teplotní závislost, že
klidně mohou ujet o hodnotu vedle.
Výhoda tohoto měřáku je taky ta, že měří velmi rychle - skvělé při třídění
SMD "smetí".

	Martin.

-----Original Message-----
From: pyrin [mailto:pyrin@volny.cz]
Sent: Tuesday, June 28, 2005 8:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak premerit SMD kndenzatory v pasku ??

No jo ale co tolerance ? Kdyz bude mit 20% a budou to kondenzatory tak nevim

jak to dopadne s beznym merakem typu metex a jeho presnosti a hodnotami
treba 12p a 15p nebo M1 a M12. Asi to bude chtit udelat vice mereni a
rozdelit si stul na mnoho sektoru podle zmerenych hodnot. 1 clovek muze
podavat pasky, 1 muze merit a rikat co zmeril a 1 muze davat na hromadky.
Ten posledni muze zajit do kostela a pomodlit se, aby to klaplo a netrvalo
to tejden.
pyrin