Zpracování zvuku na mém notebuku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 27 22:11:32 CEST 2005

Dne pondělí, 27. června 2005 19:55 Kručinský Ladislav
<ladislav.krucinsky@linde-mh.cz> napsal(a):
> A sakra.
> Pane Lukeshi nemohl byste rozvést co myslíte že je špatné na USB při
> přehrávání ? Nerozumím tomu co píšete a už jsem skoro rozhodnut si zvukovku

mikrodrouputy. Pecka zásobuje přes usb převodník "proudově", podobně jako u
zvukovek na PCI ale s horší rychlostí. Pro představu, ten čip má minimální
buffer. KDyž nedorazí do posledního vzorku co drží v bufferu další, tak holt
podrží poslední úroveň do doby než dorazí další vzorek. No a zkreslení či
pazvuky jsou na světě. U nahrávání je to jinak, ale i tam může dojít v
některých případech k zahazování vzorků ze strany PC (zvlášť při mém stylu
práce, kdy když se já se šéfem co dělá podobným stylem sejdeme na firmě,
servery (ty wokenní) padají jak švestky, přitom jinak na tom dělá 20 lidí).

> do USB koupit - ale výhradně kvůli digitalizaci vinylových desek. Našel
> jsem si nějakou za cca 1600,- Kč. Více do toho dle mého názoru nemá cenu
> sázet, nehodlám pařit s dvanáctikanálovým zvukem ani tvořit muziku pomocí

Mohu-li vám do toho kecnout, zkuste si vybrat i PCI yamahu, byť v OEM
provedení od tiang ming super electronic jánevímco corporation. S yamahou
jsem trošku víc přišel do styku a ty čipy jsou osekané studiové věci, dokonce
některé části mají stejné.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux