Odlévací hmota vhodná pro konektory ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 21:16:44 CEST 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> No, myslel jsem, že bych použil dutinky z precizních DIL soklů. Ty na
>  kolíky pasují (několika lidmi na Internetu to bylo úspěšně
> vyzkoušeno).
>
> Idea je v tom, že bych vyrobil formu, která bude vypadat jako sameček
>  (tedy to co je ve foťáku) i s piny. Na piny se nasadí dutinky s
> naletovanými kablíky a celé se to zaleje. Po zatvrdnutí se z formy
> vyjme hotový konektor.

OK, ty dutinky jsou uzavrene s vnitrnimi dratkovymi hyperboloidnimi
kontakty, cili zalit je muzete. Musite ale zajistit, aby se do nich
zalevaci hmota nedostala zepredu. Jedno z moznych reseni je vytvorit
"sablonu" ze tri dlouhych ocelovych koliku (strun) zakotvenych pevne v
nejake zakladne s rozteci a umistenim identickymi s konektorem, na ty
nasunout ony dutinky, pripajet vodice a celek zalit tak, aby byly koliky
nahore a dutinky dole. Snadno tak uhlidate nepreteceni hmoty do dutinek.

Mimochodem: pro takovou koncepci by mel jako zalevaci hmota stacit
normalni epoxid, imho by nemusel nutne byt plneny. Volte ale normalni
"pomaly", klidne treba starou dobrou CHS1200, ty "rychle" druhy jsou po
vytvrzeni krehke nebo naopak gumovite...

--
Jirka