RE: Odlévací hmota vhodná pro konektory ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Červen 27 20:56:31 CEST 2005

No, myslel jsem, že bych použil dutinky z precizních DIL soklů. Ty na
kolíky pasují (několika lidmi na Internetu to bylo úspěšně vyzkoušeno).

Idea je v tom, že bych vyrobil formu, která bude vypadat jako sameček
(tedy to co je ve foťáku) i s piny.
Na piny se nasadí dutinky s naletovanými kablíky a celé se to zaleje. Po
zatvrdnutí se z formy vyjme hotový konektor.

Zdraví PavelK