Odlévací hmota vhodná pro konektory ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 20:09:21 CEST 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> Hmmm, forma ze silikonového kaučuku, na to jsem taky myslel.
> Jenže já do té formy potřebuju dát kovové piny, abych na ně mohl potom
> při odlévání konektoru nasadit dutinky. Budou v tom kaučuku ty piny
> držet ?
>
> Moje základní myšlenka byla taková, že bych na dutinky nejprve naletoval
> kablík, nasadil dutinky na piny ve formě a potom to celé zalil, čímž by
> vzniknul nerozebiratelný konektor s kabelem.

Moc nechapu, proc maji dutinky byt ve forme nasazeny na piny. Kvuli
poloze/rozteci? Nebylo by lepsi to nakreslit (myslim hlavne jak ma
vypadat finalni konektor)? Reseni se najde vzdycky.

Obecne receno v silikonu muzou ruzne casti drzet, ale samozrejme se na
ne nesmi pusobit nejakou silou, protoze pak se prinejmensim vychyli ze
spravne polohy. Resenim je do silikonove formy treba zalit fixacni
vlozku s otvory definujicimi presnou pozici.

Jak rikam, nakreslete to.

--
Jirka