Ceska Televize a poplatky

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Červen 27 16:48:36 CEST 2005

To nechytne karty v pocitacich, monitory maji uplne jine frekvence a tech
"neteleviznich" je moc. A takovy 15" monitor ma pri trosce softwarove
filtrace mnohem lepsi obraz nez srovnatelna televize.

Mohli by sledovat opticke emise, viz "optical TEMPEST" popsany jinde, ale
se zamerenim na sledovani RGB signatur specifickych pro dane sady kanalu.
Na to staci difuzni odraz od sten. Ale rolety si s tim poradi. Anebo nemit
okna do ulice.