TESLA a pekna krabice [Re: chlazeni diod. mustku]

stanfred 7009@seznam.cz
Pondělí Červen 27 15:59:53 CEST 2005

<smile>
Na ing. Dvoraka nedam dopustit: v dobe studii (kdy mel jeste bazar u
Smichovskeho nadrazi) jsem u nej koupil 3-fazove trafo cca 2,5 kW 400/24V za
89 Kc.

Stanislav Svoboda
</smile>

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, June 27, 2005 3:48 PM
Subject: Re: TESLA a pekna krabice [Re: chlazeni diod. mustku]

Zdravim,

> Asi ne, to uz je fakt davno. Maximalne ruzne TIPy, HADEXy, PESIMATy apod.

tak davno zas ne, urcite jeste pred 5 lety jsem tam s uspechem
nakupoval (v ELTOSu).

> Kdo a kde to je? Ja jen abych tam nesel.

To jiste znate, jak se jmenuje uz nevim, ale tedka je zaintegrovan do
Integry pobliz botanicke zahrady (naproti pres ulici), predtim byl v
Trojanove ulici v suterenu hned vedle podobneho bazaru s trochu jinak
arogantnimi prodavaci :-).

Slecna Sasa S. rika tomu Kaligulove brlohu jemne "U svitici
elektronky". Ten clovek je ale opravdu zajimavost, stoji za to ho tak
jednou za 3 roky videt (slyset). A pravda je, ze do toho bazaru
natahal moc krasne veci... ale tech se on sam nechce zbavit, takze
levnejc nez priserne draze to z ruky neda.

Tak doufam, ze jsem moc neurazil Vase dobre kamarady (ci Vas
samotne).

Pekny den, MP